HTML

KomNet kettő

Valamikor a Kommunista.NET cikkírója voltam, amíg Red be nem zárta a boltot. Akkor azt hittem, felhagyok az irkálással, de ez a sok agyament dolog, ami megy manapság, arra késztet, hogy folytassam.

Friss topikok

Címkék

Archívum

2012.05.05. 14:45 N-core

Kezdés

Címkék: blog

Bizony-bizony, nem tudtam megállni, hogy ne legyek egy kicsit továbbra is forradalmár. Nem, nem ez a helyes kifejezés. Inkább azt kellene mondanom: muszáj voltam magamból kiírni a véleményemet, amivel szerintem nem vagyok (leszek) egyedül. Ennek meg is volt a helye és a módja annak idején, de a Kommunista.NET bezárt, és egy jó időre elment a kedvem az írogatástól.

Viszont azóta is igaz az, hogy naponta felháborodok valamin, és ezeket meg kell írni. Úgy, ahogy anno tettem, vagy legalábbis hasonló módon. Esetleg interaktívabban. Van ugyanis egy nagy hibám: gondolkodok. Manapság ez nem divat, csak menni birkaként előre - de ami a legszomorúbb, az az, hogy űgy tűnik, azok a legjobban megvezetett birkák, akik azt hiszik, hogy őket márpedig nem lehet megvezetni.

Úgyhogy együttgondolkodást ajánlok mindenkinek. Amolyan odamondogatós baloldali gondolkodást. Baja senkinek sem származhat belőle - talán.

Maradok tisztelettel:

Encore (ex-KomNet)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://komnetketto.blog.hu/api/trackback/id/tr414490137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása